Naar de inhoud Tickets kopen Naar de footer

Parttime administratie / PZ medewerker

Over de functie

De taken waar jij je wekelijks mee bezig houdt zijn:

  • Het opstellen en afhandelen van arbeidscontracten.
  • Het verwerken van o.a. de in- en uitdiensttreding en de mutaties binnen het dienstverband van onze medewerkers.
  • Verrichting van personeels- en loonadministratie, evenals verzuimadministratie/ pensioenadministratie.
  • Het up to date houden van de personeelsverzekeringen
  • Organiseren en coördineren van cursussen
  • Controle werk- en verlofuren registratie.
  • Je beheert en optimaliseert de digitale personeelsdossiers.
  • Je ondersteunt bij de wervingsprocedures.
  • Plannen en voorbereiden van functioneringsgesprekken in samenwerking met de leidinggevende en zorgen voor vastlegging en opvolging van afspraken tijdens en na de gesprekken.
  • Ondersteunen bij andere administratieve werkzaamheden.
  • Je bent het aanspreekpunt van de PZ gerelateerde vragen van het al het personeel/ vrijwilligers.

Over jou

  • Je hebt relevante ervaring als medewerker personeelszaken.
  • Je bent  sociaal, empathisch, accuraat en assertief.
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je kan zelfstandig werken en bent proactief.
  • Bekwaamheid met computerprogramma’s gerelateerd aan personeelszaken en Office 365.

Wij bieden

  • Een inspirerende werkomgeving die voortdurend in ontwikkeling is.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar met perspectief op onbepaalde tijd.
  • Leuke collega’s.
  • Afwisselende functie
  • Parttime contract voor 16 uur.

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen

  • Vakantiegeld

Reageren?

Ben je geïnteresseerd in deze functie?
Stuur dan vóór 27 juni 2025 je motivatie met cv naar pz@hoenderdaell.nl.