Parttime administratie / PZ medewerker

Over de functie
De taken waar jij je wekelijks mee bezig houdt zijn:
- Het opstellen en afhandelen van arbeidscontracten.
- Het verwerken van o.a. de in- en uitdiensttreding en de mutaties binnen het dienstverband van onze medewerkers.
- Verrichting van personeels- en loonadministratie, evenals verzuimadministratie/ pensioenadministratie.
- Het up to date houden van de personeelsverzekeringen
- Organiseren en coördineren van cursussen
- Controle werk- en verlofuren registratie.
- Je beheert en optimaliseert de digitale personeelsdossiers.
- Je ondersteunt bij de wervingsprocedures.
- Plannen en voorbereiden van functioneringsgesprekken in samenwerking met de leidinggevende en zorgen voor vastlegging en opvolging van afspraken tijdens en na de gesprekken.
- Ondersteunen bij andere administratieve werkzaamheden.
- Je bent het aanspreekpunt van de PZ gerelateerde vragen van het al het personeel/ vrijwilligers.
Over jou
- Je hebt relevante ervaring als medewerker personeelszaken.
- Je bent sociaal, empathisch, accuraat en assertief.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Je kan zelfstandig werken en bent proactief.
- Bekwaamheid met computerprogramma’s gerelateerd aan personeelszaken en Office 365.
Wij bieden
- Een inspirerende werkomgeving die voortdurend in ontwikkeling is.
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar met perspectief op onbepaalde tijd.
- Leuke collega’s.
- Afwisselende functie
- Parttime contract voor 16 uur.
Secundaire arbeidsvoorwaarden
- Pensioen
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen
- Vakantiegeld
Reageren?
Ben je geïnteresseerd in deze functie?
Stuur dan vóór 27 juni 2025 je motivatie met cv naar pz@hoenderdaell.nl.