Bezoekersinformatie Veelgestelde vragen
Mag je de dieren voeren?
De dieren in het park en op het landgoed mogen niet gevoerd worden met zelf meegebrachte etenswaren. De dieren kunnen ernstig ziek worden of zelfs overlijden van te veel of verkeerd voedsel. Voor de lori’s en alpaca’s is er speciaal voer verkrijgbaar. Op de apeneilanden wordt dagelijks een voerpresentatie gegeven.
Wat is waar te vinden in het dierenpark?
Bekijk de plattegrond van het dierenpark op de site of kijk op de borden in het park. Ook krijgt u een folder met plattegrond bij de entree.
Ik wil graag meerdere bezoeken tegelijk plannen, kan dat?
Nee, u kunt één bezoek tegelijk plannen. De dag na uw bezoek aan het park kunt u opnieuw een reservering maken.
Ik heb een dier geadopteerd en moet mijn adoptiekaart nog ophalen. Kan ik mijn adoptiekaart ophalen en kan ik reserveren voor een bezoek?
Ja, voor het reserveren kunt u een mail sturen en uw adoptiekaart afhalen aan de kassa op vertoon van de bevestigingsbrief.
Ik heb nog een entreebewijs, kan ik ook reserveren?
Nee, met dit entreebewijs kunt u gewoon het park bezoeken.
Ik heb een kind onder de 3 jaar oud. Moet ik hier ook voor reserveren?
Nee, kinderen tot 3 jaar hoeft u niet aan te melden.
Kan ik met een cadeaubon een jaarkaart halen?
Ja, u kunt met een cadeaubon een jaarkaart halen.
Zijn er tijdsblokken in het reserveringssysteem?
Nee, we willen bezoekers geen vaste tijden opleggen voor een bezoek aan het park. De aankomsttijd in het reserveringssysteem is puur indicatief. We gebruiken deze om een goede doorstroom te waarborgen bij de kassa.
Is mijn jaarkaart verlopen?
Tijdens het reserveren geeft het systeem aan of uw kaart is verlopen en krijgt u de gelegenheid om de kaart te verlengen.
Zijn er groepsuitjes?
We hebben verschillende arrangementen zoals:
Kan ik Stichting Leeuw of SOS Dolfijn bezoeken?
Beide stichtingen zijn te bezoeken wanneer u een ticket voor het park heeft gekocht. De stichtingen zijn alleen bereikbaar via het park en niet los te bezoeken.